Průzkum trhu s lehkými terénními vozidly se blíží do finále

5567870832_d95a3d2aae_z.jpg
  • 14.8.2017
  • Jiří Duchoslav

V minulém týdnu proběhla poslední jednání s potencionálními dodavateli nových lehkých terénních vozidel pro Armádu ČR. Tyto schůzky byly posledním setkáním mezi producenty, budoucím uživatelem a zpracovateli marketingové informace v rámci fáze průzkumu trhu. Nyní bude v řádu týdnů vypracován materiál shrnující zjištěná fakta. Následně bude předán managementu resortu pro další plánování a rozhodování v zahájeném modernizačním programu.

Během schůzek byly řešeny detaily ze zaslaných informací a technických specifikací včetně.  Z jednání vznikla ještě řada podnětů, které je nutné rozpracovat.  Některé společnosti v rámci nabídek přišly i s různými doplňkovými programy nad rámec samotné akvizice vozidel, Armádě ČR nabízí například vzdělávací programy specialistů. Velmi ceněná je nabídka některých subjektů vytvořit speciální programy pro válečné veterány.

Na oslovení zúčastnit se průzkumu trhu a nabídnout armádě svá řešení zareagovalo 16 společností, předběžné nabídky pak podalo 8 společností:

  • Dajbych, s.r.o.
  • FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.
  • Mercedes-Benz Česká republika s.r.o.
  • MPI Group, s.r.o.
  • Renault Česká republika, a.s.
  • Renault-Trucks Defense
  • STV Group a.s.
  • SVOS Automotive, spol. s r.o.
  • VOP CZ, s.p.

Zpracovatelé marketingové informace jsou mile překvapeni kvalitou i množstvím poskytnutých dat. Strana průmyslu si naopak pochvaluje velmi profesionální a transparentní přístup pracovníků resortu obrany v celé fázi průzkumu trhu. Všechny zainteresované subjekty byly v neustálém kontaktu, čímž byla zajištěna maximální oboustranná informovanost.